Łączna liczba wyświetleń

Facebook

wtorek, 17 lutego 2015

Sobotnie a kuku w Terefere:)



W sobotę 14 lutego odwiedziłam pierwszy w Rzeszowie showroom z odzieżą dla dzieci od polskich projektantów. Dla mam też się coś znajdzie:) W Terefere znajdziemy urocze ubranka, zabawki dla naszych pociech , milutkie kocyki oraz akcesoria dla maluszków:) Wnętrze jest minimalistyczne, ale pełne uroku, wchodząc tam chce się zostać dłużej  posiedzieć i porozmawiać. 
Ja dla mojej Małej Damy wybrałam uroczą szarą sukienkę z srebra nitką oraz zestaw z obrazkami lalek, które można obierać dzięki dołączonym naklejkowym ubraniom i dodatkom. Super zabawa nie tylko dla małych księżniczek, ale i dla mam, potwierdzam:)
Terefere mieści się przy ulicy Rejtana 27 D w Rzeszowie, znajdziecie sklep również na stronie internetowej www.terefere.rzeszow.pl.

Mam nadzieję, że w Terefere pojawią się też książeczki dla dzieci:).

Zajrzyjcie do Terefere polecam:) 





Tylko jedno zdjęcie z powodu awarii sprzętu.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...