Łączna liczba wyświetleń

Facebook

środa, 25 lutego 2015

Karen Rose, Należysz do mnie, Wyd. Albatros


Przymierzając się do przeczytania "Należysz do mnie" zastanawiałam się co mnie czeka, czy nudnie ciągnący się wątek, gdzie przewija się milion postaci i w końcu czytelnik już nie wie, kto jest głównym bohaterem. Drugi typ, czy też może "szalone" tempo akcji, które nabiera na szybkości dopiero pod koniec książki. A może to tani krymino-romansidło? Jednak nic z tych rzeczy moje obawy minęły wraz  z przeczytaniem pierwszych kilku stron. Książka wciąga bez reszty. Historia jest interesująca. Autorka w doskonały sposób dozuje i podkręca napięcie, nie można się nudzić. Styl pisania autorki jest lekki czytelnik nie męczy się. Wejście w historię przedstawioną przez Karen Rose jest bardzo łatwe, lecz trudniej ją pozostawić nie dowiadując się co było dalej:).
"Należysz do mnie" to historia lekarki sądowej Lucy Trask, która pewnego dnia przed sowim domem odnajduje zwłoki mężczyzny. Przeszłość nie zapomina o niej. Morderca depcze jej po piętach jest tak blisko, nikt nie zdaje sobie z tego sprawy nawet przystojny i doświadczony detektyw J.D. Fitzpatrick. Lucy nie podejrzewała, że tragiczna śmierć pewnej dziewczyny sprzed 21 lat wywoła fale makabrycznych i brutalnych zabójstw. Morderstwa i przeszłość Lucy Trask zatoczą wokół niej koło, które bardzo szybko się zacieśnia. Jednak pośród strachu, niepokoju, niebezpieczeństwa pojawia się miłość, która ochroni ją przed tym, co nieuniknione. 
Czego dowie się o sobie Lucy, a czego najbardziej się obawia? Jakie tajemnice skrywa jej rodzina i ona sama oraz miasteczko Anderson Ferry?
Te go dowiecie się Sami:) Polecam Wam tą pozycję z pewnością  nie będziecie się nudzić.













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...