Łączna liczba wyświetleń

Facebook

poniedziałek, 28 maja 2012

W czym na koncert?

Ostatnio wybrałam się do Łańcuta na koncert Orkiestry Filharmonii Lwowskiej, na którym gwiazdą był rosyjski skrzypek Vadim Brodski. Ale nie w tym, rzecz....najgorsze było to co założyć na tego rodzaju koncert? Ostatni raz byłam w filharmonii z klasą w podstawówce, więc trampki raczej zostały mi wybaczone:) jednak teraz pasowałoby trafić w koncertowy dress code. Postawiłam na klasykę i założyłam czarne spodnie i delikatną bluzkę w kolorze pudrowego różu. Pozwoliłam sobie na moją ulubioną spinkę - dużą kokardę.
Okazało się, że trafiłam:) Większość wybrała stonowane kolory i klasyczny strój. Rada dla panów, obowiązkowo czarny garnitur z białą koszulą.

W przerwie kilka zdjęć, wybaczcie jakość, ale moja cyfrówka nie zawsze daje radę:)


bluzka - Vila
spodnie - Vila
torebka - no name - second hand
buty - Bootsquare
kokarda - H&M 





Na co dzień nie słucham muzyki klasycznej, ale orkiestra na żywo robi wrażenie, aż "ciary przechodzą". Polecam! Ja na pewno jeszcze się wybiorę:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...