Łączna liczba wyświetleń

Facebook

niedziela, 6 maja 2012

Majówka

Weekend majowy już za nami:(. Pogoda dopisała, temperatura była wręcz wakacyjna, szkoda, że wszytko co dobre szybko się kończy.
W modzie kwiaty nadal królują, więc i Ja postanowiłam założyć wiosenną, zwiewną spódnicę o jakże modnej długości. Wbrew pozorom jest super wygodna i idealna na upał. Można poczuć się bardzo kobieco. Bardzo Wam polecam tą długość i nie bierzcie pod uwagę opinii swoich partnerów, że wyglądacie w takiej spódnicy jak "babcie". To Wy macie się czuć dobrze, a jeżeli tak jest, to sukces modowy gwarantowany:) Do mojej stylizacji dobrałam torbę worek, która idealnie sprawdza się na spacerze z dzieckiem wszystko można do niej wrzucić, a także białą bokserkę i delikatny wisiorek. 



spódnica - H&M (second hand) 
bokserka - Princess (Vero Moda)
torba - River Island (UK)
wisiorek - kompozycja własna :) 
sandały - no name

 

2 komentarze :

  1. ja też chcę mieć rude włosy!!! super torba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć rude włosy to nie taka prosta sprawa, trauma z dzieciństwa pozostaje heheheheh:P Dzięki to jedna z moich ulubionych toreb:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...