Łączna liczba wyświetleń

Facebook

piątek, 2 listopada 2012

L'Oreal Paris, Nutri-Gold krem na dzień


Przedstawiam Wam moją obiecaną we wcześniejszym poście opinię  o kremie Nutri-Gold:)



Opis producenta:
Nutri-Gold to nawilżająca terapia odżywcza, dająca uczucie luksusu od pierwszej chwili po użyciu. Jej sekretem jest luksusowy koktajl cennych składników:
  • Miodowy eliksir, by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę;
  • Nawilżająco-regenerujące połączenie witamin z grupy B oraz lipidów, by zapewnić skórze uczucie komfortu;
  • Kompleks wapniowy, by wzmocnić barię ochronną skóry.
Widoczne rezultaty:
- Natychmiastowe nawilżenie i intensywne odżywienie.
-  Dzień po dniu, bariera ochronna skóry zostaje odbudowana.
-  Po 4 tygodniach, skóra całkowicie odmieniona. Kobiety potwierdzają -90% uczucia suchości skóry.



Moja opinia:
Krem jest naprawdę świetny. Jest niesamowicie wydajny. Zauważyłam zmianę na mojej skórze już po tygodniu stosowania. Wcześniej była sucha, szara, przemęczona i widać było na niej oznaki nie wyspania
z powodu nocnych wojaży swoje uroczej córeczki:) Moja skóra twarzy potrzebowała natychmiastowej odbudowy i odpowiedniego zastrzyku witamin. Teraz jest odpowiednio nawilżona, a oznaki zmęczenia dawno poszły w niepamięć. Krem daje poczucie komfortu, że dobrze wybrałam. 
Jeżeli masz skórę mieszaną to polecam stosowanie tego krem jedynie na noc jest dość tłusty przynajmniej dla mnie. Nocne stosowanie jest zdecydowanie wystarczające.
Jeżeli będziecie mieć możliwość wypróbowania Nutri-Gold nie wahajcie się na pewno będziecie zadowolone. Polecam:)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...