Łączna liczba wyświetleń

Facebook

wtorek, 16 października 2012

Czarny Wygon. Słoneczna Dolina, Stefan Darda, Wyd. Videograf II

Witam po długiej przerwie, która wynikła z małych zawirowań pt: "Mama wraca do pracy". Wieczorami kiedy już miałam chwile czasu dla siebie (hura!) i sięgałam po książkę to w tym samym momencie powieki opadły same.
Ale po mimo trudności JESTEM:) Myślałam, że po takiej dłuższej nieobecności przedstawię Wam super propozycję na coraz to dłuższe jesienne wieczory, które moglibyście spędzić z "przyjemną" literaturą grozy, ale niestety nie udało się:( "Czarny Wygon. Słoneczna Dolina"  Stefana Dardy, to według tego co jest napisane na okładce książki, jest to powieść grozy i na tych słowach groza w tej książce się kończy. Po krótkich opisach recenzentów na odwrocie książki, można się skusić na sięgnięcie po tą pozycję, i jak tak właśnie zrobiłam. Ale niestety nie ma co się tym sugerować, cóż Polak mądry po szkodzie.
Sielska aura Roztocza nijak się wpisuje w fabułę grozy, dialogi niektórych postaci raczej nawiązują do "Chłopów" Reymonta niż miałyby stwarzać klimat strachu, grozy i ciągłej niepewności związanej z pojawieniem się czegoś strasznego i nie nieuniknionego.
Z zupełną pewnością nie jest to nawet w połowie Stephen King. "Czarny Wygon" czyli wioska strachu, owiana
złowieszczą tajemnicą, pozostawia co najwyżej w czytelniku zawód, że miało być strasznie i interesująco, a było NUDNO:/
Mam nadzieję że kolejna pozycja, którą będę chciałam Wam polecić pochłonie mnie bez reszty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...