Łączna liczba wyświetleń

Facebook

niedziela, 3 czerwca 2012

A Ty masz już strój kąpielowy?

Mimo, że pogoda nie sprzyja plażowaniu, to należy już pomyśleć o stroju kąpielowym, aby móc skompletować odpowiednie rozmiary. Co roku zostawiam zakup stroju na ostatnią chwilę, a później chodzę w poszukiwaniu góry i dołu w moim rozmiarze. Dlatego w tym roku postanowiłam to zmienić i już na początku maja wyposażyłam się w strój, który znalazłam w H&M. Urzekł mnie miętowy odcień i tureckie wzory oraz przystępna cena:) W wyborze odpowiedniego stroju należy kierować się przede wszystkim, aby pasował do naszej sylwetki. Pomoże Wam w tym Flesz, który pokazuje jaki strój należy doprać, aby podkreślił nasze walory, a ukrył wady. Naprawdę polecam!
   Mam nadzieję, że lato nas nie zawiedzie i zafunduje piękna pogodę. Nie zapomnijcie o odpowiednim filtrze!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...