Łączna liczba wyświetleń

Facebook

wtorek, 3 kwietnia 2012

Wariacja na temat marmurkowych legginsów

                                                                                                                                                                                 
Chciałam Wam pokazać moją stylizacje z marmurkowymi legginsami w roli głównej. Często mam problem co mam zestawić z takim rodzajem legginsów i, aż tu nagle coś mnie olśniło. Klasyczna szara marynarka i ażurowy sweterek idealnie pasujący duet. A z legginsami znakomite trio na spacer czy też sprawdzi się jeżeli mamy coś nagłego do załatwienia. Sportowa elegancja wygoda i szyk:)

 Legginsy H&M, marynarka pochodzi z zeszło rocznej wymiany ciuchów na spotkaniu szafiarek (szafa.pl), ażurowy sweter Jackpot (second hand).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...