Łączna liczba wyświetleń

Facebook

sobota, 24 marca 2012

Mój tydzień z Marilyn, Colin Clark, Wyd. Znak

"Mój tydzień z Marilyn" jest to swoistego rodzaju pamiętnik, który został napisany po latach przez Colin'a Clark'a, który jako młodzieniec pracował jako chłopiec na posyłki. Przy produkcji filmu, w którym grała hollywoodzka bogini kina Marilyn Monroe. Colin zahipnotyzowany blond włosom pięknością zatraca się w niej bez pamięci. Ona zagubiona gwiazda kina znajduje osobistego wielbiciela i słuchacza, który niczego od niej nie chce w porównaniu z innymi ludźmi. Tak rozpoczyna się niezapomniany tydzień Colin'a z niedoścignionym ideałem piękna.
Czy warto sięgnąć po tę książkę? Cóż, mnie nie porwała ta historia. Spodziewałam się czegoś bardziej ambitniejszego. Denerwujące były ciągłe peany wygłaszane nad Marilyn. Ten przesłodzony zachwyt trochę mdli. Obraz przepięknej kobiety pokazany w trochę przerysowany sposób. Czy to była głupiutka blondynka, która rozkochiwała w sobie mężczyzn? Czy taka była naprawdę Marilyn? Czy to jedynie subiektywny obraz autora książki?
Zdecydujcie Sami.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...