Łączna liczba wyświetleń

Facebook

czwartek, 5 lipca 2012

100 najpiękniejszych miejsc w Polsce, Wyd. Publicat

Wakacje już się rozpoczęły, jeżeli nie macie pomysłu na spędzenie wolnego czasu to ten post może Wam pomóc:).
Dzisiaj zastanawiałam się nad postem na bloga i czym mogłabym Was zainteresować. Wpadła mi w ręce książka, którą dostałam jeszcze w liceum. "100 najpiękniejszych miejsc w Polsce", wspaniale ilustrowany przewodnik dla miłośników podróży, którzy mają ograniczone finanse. Ta książka z pewnością natchnie Was do tego, aby zobaczyć choć jedno miejsce z tej książki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie byłam do końca świadoma tego, ile wspaniałych, malowniczych i tajemniczym miejsc mamy w Naszym kraju. Ta pozycja otworzyła mi oczy na to, że My też mamy istne cuda i to w zasięgu ręki. Wystarczy zajrzeć do tej książki, wybrać miejsce i w drogę:)
Jednym z takich miejsc, które mnie zainteresowało jest Czermna, w której znajduje się kaplica czaszek. Jedyna w Polsce i trzecia w Europie. Czy też Czocha - zamek nieodkrytych tajemnic. Kórnik - rezydencja Białej Damy. Zamek jest otoczony największym w Polsce parkiem dendrologicznym, pełnym egzotycznych drzew i krzewów. 
Tak naprawdę tych fascynujących miejsc jest 100, ciężko wybrać to naj.. 
Książka jest świetnie wydana, przepiękne zdjęcia, które są opatrzone, krótkimi opisami danego miejsca i jego historii. 
Moi drodzy zaopatrzcie się w taki przewodnik i ruszajcie. Zamiast zazdrościć Rzymowi zapierających dech w piersiach zabytków, czy Paryżowi romantyzmu, zachwyćmy się naszym dziedzictwem i doceńmy go:)

Zdjęcia autorskie:) Nawet niebo nad Polską jest najpiękniejsze:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...